Канцелярський набір, в загальній кількості 2 шт.

Канцелярський набір, в загальній кількості 2 шт.
Стан аукціона:
торги не відбулись
Протокол торгів:
Номер лоту:
484135
Дата проведення аукціону:
05-07-2021 09:00
Дата закінчення торгів:
05-07-2021 18:00
Дата закінчення подання заявок:
05-07-2021 08:00
Стартова ціна:
160.00 грн.
Гарантійний внесок:
8.00 грн.
Крок аукціону:
8.00 грн.
Область:
Івано-Франківська обл.
Місцезнаходження майна:
Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності 46  
Дата публікації:
23-06-2021 16:28

Додатково:

Канцелярський набір, в загальній кількості 2 шт.

Реєстраційний номер лота
484135
Категорія
Канцелярські товари
Відомості про обтяження майна:

Постанова арешт майна боржника ВП № 63418958 від 25.03.2021 р., Головний державний виконавець Батіг В.В.

Арешт рухомого майна № 26643892 від 21.05.2019, постанова про арешт майна боржника ВП № 56464298 від 21.05.2019р., Головний державний виконавець Кузик І.І.

Арешт рухомого майна № 27846802 від 09.06.2020, постанова про арешт майна боржника ВП № 59448834 від 09.06.2020р., Головний державний виконавець Кузик І.І.

Арешт рухомого майна № 27027222 від 24.09.2019, постанова про арешт майна боржника ВП № 59729282 від 24.09.2019р., Головний державний виконавець Раковецький М.С.

Порядок ознайомлення з майном:

ознайомлення у зберігача

Зберігач: Тимчук Іван Михайлович, тел.: 050-756-76-62. Ознайомитись з описаним арештованим майном, що пропонується до продажу на аукціоні, можна щодня, крім вихідних та святкових днів, за місцем знаходження майна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 46, з 10:00 до 17:00 год, попередньо зателефонувавши до зберігача або до відповідального за лот представника Івано-Франківського МВ ДВС - Батога Василя Васильовича, тел.: (0342) 51-13-55  


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Івано-Франківський міський відділ державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)