АВАРІЙНА ДІАГНОСТИЧНА СИСТЕМА "2 В 1" - 20 шт.
Додатково:
АВАРІЙНА ДІАГНОСТИЧНА СИ СТЕМА "2 В 1"-20 шт. характер майна відсутній відповідно до акту приймання-передавання від 21.10.2015.
Реєстраційний номер лота
472718
Категорія
Інше
Відомості про обтяження майна:
Актом опису та арешту майна ВП 33326054 23.11.2012 року складений Київським відділом державної виконавчої служби у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) на підставі постанови № 2018/7610/2012 від «22» травня 2012, документ видав: Київський районний суд м. Харкова.
Порядок ознайомлення з майном:
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Київський відділ державної виконавчої служби у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків)
ознайомлення у організатора
Харківської філії ДП "СЕТАМ" м. Харків, пров. Подільський, 5, оф.311, тел. 057-751-76-57, ознайомлення з майном з 9:00 год. до 18:00 год.
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Київський відділ державної виконавчої служби у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків)