Стіл президії
Додатково:
Стіл президії |
|
Реєстраційний номер лота
193765
Категорія
Меблі
Відомості про обтяження майна:
Постанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 08.06.2012 року ВП № 32958981, 16.08.2013 року ВП № 39367928, 29.01.2015 року ВП № 46257958, 29.01.2015 року ВП № 46257719, 29.01.2015 року ВП № 46257820, 29.01.2015 року ВП № 46257633, 12.02.2015 року ВП № 46465620, 12.02.2015 ВП 46466153, 16.02.2015 року ВП № 46519408, 16.02.2015 року ВП № 46519537, 23.03.2015 року ВП № 46951360, 28.04.2015 року ВП № 47373259, 19.05.2015.
Немає заявок на участь
Порядок ознайомлення з майном:
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Житомирській області.
ознайомлення у зберігача
Ознайомлення з майном за місцем знаходження майна. Зберігач: Руднік Володимир Іванович (067)685-20-94, м. Житомир, вул. Монтана, 18
Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі «СЕТАМ»
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Житомирській області.